TeleQ. Het einde van de telefonische wachtrij.

Met TeleQ heeft u volledige controle over de telefonische wachtrij. Geen patiënt hoeft meer te wachten tot assistentes de telefoon opnemen. Zij hebben de tijd voor een goed gesprek. De werkdruk verdwijnt. Uw winst: blije assistentes en patiënten. TeleQ is ideaal voor elke zorginstelling met telefonische wachtrijen.

Vraag een demonstratie aan

Beantwoord 100% inkomende gesprekken.

Weet u dat het gros van de telefoontjes naar zorginstellingen en huisartsen in de ochtend gepleegd wordt? Mensen bellen voor een afspraak, voor een herhaalrecept, de uitslag van een onderzoek, om klant te worden of om een afspraak af te zeggen. Hoe zou u het vinden als u deze gesprekken kunt spreiden? U een einde kunt maken aan uw telefonische wachtrij?

Plezierig

Telefonische klantcontacten beginnen zonder irritatie! U voert een gesprek dat meteen plezierig begint, zonder discussie over de lange wachttijd.

A

Hulpvaardig

Assistenten zien op hun scherm direct alle benodigde informatie. Zij hebben tijd een gesprek normaal voor te bereiden en patiënten vriendelijk en gericht te woord staan.

Makkelijk

TeleQ plant het complete telefoonverkeer voor de hele dag in, rekening houdend met de beschikbaarheid van assistenten, overleg en pauzes. De interface van TeleQ is heel makkelijk in gebruik.

}

1e, 2e en 3e-lijns

Werkt u voor een 1e, 2e en 3e-lijns zorginstelling met telefonische wachtrijen? TeleQ levert u aantoonbaar een hogere waardering op, meer plezier in het werk, normale pauzes en 30% tijdreductie van de telefonische consults.

Gebruikt door 80% Zweedse gezondheidszorg

TeleQ is al vanaf 1 gebruiker beschikbaar.

Lees onze productflyer

De hele dag vriendelijk en informatief contact met patiënten.

Elke ochtend roodgloeiende telefoons. Patiënten staan eindeloos in de telefonische wachtrij of hangen op. U mist annuleringen en veel van de mensen die u spreekt, kunt u op dat moment niet helpen. Aan alle kanten stress. Terwijl dat helemaal niet nodig is!

Met TeleQ plant u telefoontjes in en creëert u rust over de hele werkdag. U mist vrijwel geen gesprekken meer. En de gesprekken die u voert, beginnen zonder irritatie, kunt u beter voorbereiden en daardoor gericht, maar prettig afhandelen en meteen documenteren in EPD, ECD, HIS en ZIS. Praktijken die met TeleQ werken, krijgen een aantoonbaar hogere waardering.

Voordelig voor elke zorgorganisatie met telefonische wachtrijen

  • 30% tijdreductie telefonische consults
  • Resources optimaal inplannen
  • Plezier in werk, normale pauzes
  • Hogere productiviteit en kwaliteit
  • Minder no-shows patiënten
  • Koppelt met elke telefonie-oplossing, dus geen enkele desinvestering
  • Informatieve rapporten en statistieken

De telefonische wachtrij is voorbij

  • Voor 1e, 2e en 3e-lijns zorg
  • Thuiswerken (locatie-onafhankelijk)
  • Makkelijk in gebruik
  • Optimaal bereikbaar
  • registreert alle calls, ook de gemiste
  • Prioriteren gesprekken
  • Voorbereiden consult
  • Tijd voor registreren

Gebruikt door 80% Zweedse gezondheidszorg

7 miljoen Zweden hebben via TeleQ contact met de primaire zorg. Hoe lang kunt u nog zonder?

Zelfs met een lagere bezetting beantwoordt u vrijwel alle gesprekken.

Neem contact op met een van onze CareVoice adviseurs

Edwin Jacobs

Edwin Jacobs

Adviseur ICT voor de zorg.

“Samen Beter Worden in de zorg door te luisteren naar de wensen van de klant en de juiste oplossing bieden!”

Samira van Eijk

Samira van Eijk

Adviseur ICT voor de zorg. Specialisme 1e-lijns zorg

Elke huisartsenpraktijk kan zijn telefonische wachtrijen drastisch reduceren met CareVoice. Ik kom graag langs om het aan u te demonstreren.