Office 365 op iedere werkplek

Werken waar en wanneer mensen dat willen, probleemloos, 24/7 in de cloud. Alle vertrouwde Office 365 programma’s en bestanden altijd binnen handbereik. Veilig, flexibel en gunstig voor uw ICT-kosten.
Maak een afspraak voor een Office 365 demo

De voordelen van Office 365

Office 365 voor de werkvloer

  1. Verhoogt de persoonlijke productiviteit
  2. Extra functionaliteiten snel toegankelijk*
  3. Werken in team/projectverband
  4. Altijd de nieuwste versies van Office

* Skype for Business, SharePoint, een bedrijfsvideoportaal, unified communications en andere diensten voor communicatie, documentbeheer, taakbeheer en procesondersteuning.

Office 365 voor het management

  1. Combinatie mogelijk van cloud en on premise (alleen bij Office 365 E3)
  2. Keuze uit diverse licenties. Flexibel op- en afschalen
  3. Lage kosten per gebruiker. Realtime inzicht in de maandkosten
  4. Veilig door two-/multi-factor authenticatie*

* Er zijn al applicatieleveranciers die eisen dat gebruikers altijd met two-factor authenticatie inloggen, ook als zij in de kantooromgeving werken.

 

RAM-IT voor Office 365

  • Office 365 en Azure rechtstreeks afnemen en beheren
  • Office 365 ook als managed service
  • Combineer Office 365 met onze helpdesk
  • Aantallen en type abonnement maandelijks wijzigen
  • Tarieven inclusief vele extra’s

Waarom RAM-IT voor Office 365?

N

Tier-1 Cloud Service Partner Microsoft

Wij zijn een Tier-1 Cloud Service Partner (CSP) van Microsoft. Wij kunnen daardoor alle abonnementen en diensten voor Office 365 en Azure rechtstreeks afnemen en beheren voor onze klanten.

N

Keuze uit diverse abonnementen

Uit heeft keuze uit diverse soorten abonnementen en licenties. De aantallen gebruikers en type abonnementen kunt u maandelijks wijzigen. Dat ziet u in de volgende maandfactuur en rapportage direct terug.

N

Office 365 als een managed service

Wij bieden Office 365 als een managed service aan. Dat is een wezenlijk verschil met andere leveranciers die alleen de licenties leveren. Bij hen krijgt u verder geen support.

N

Vele extra’s inbegrepen

  • Synchronisatie van accounts voor Single Sign On
  • Administratie
  • Koppelen licenties aan users
  • Koppelen softtokens
  • Incidenten oplossen en wijzigingen doorvoeren na contact Servicedesk
N

Helpdesk

Wanneer u Microsoft Office 365 combineert met onze helpdesk en aanvullende migratie- en beheerdiensten profiteert elke medewerker van een professionele en flexibele Office-omgeving met vele functionaliteiten.

N

Office 365 en eCumulus

eCumulus is onze hybrid cloud werkplekoplossing, inclusief geïntegreerde applicaties, hosting, beheer, beveiliging en back-up. Bent u benieuwd hoe u Office365 slim kunt inzetten in combinatie met eCumulus? Neem dan contact met een van onze specialisten op.

Migratieplan Office 365

Voor een goede implementatie van Microsoft Office 365 bieden wij professionele begeleiding inclusief een migratieplan. Bij Office 365 kan het in bepaalde gevallen beter zijn om een hybride omgeving op te bouwen. Het voordeel van een hybride omgeving is dat de migratie naar de Office 365-omgeving geleidelijk kan plaatsvinden.

 

De doorlooptijd voor een dergelijk traject is afhankelijk van een aantal factoren. De abonnementen zijn snel beschikbaar te stellen. Echter, als de organisatie volledig online gaat werken en data opslaat in SharePoint, vergt de datamigratie en vooral inrichting van SharePoint tijd.

 

Wat we niet mogen onderschatten is de begeleiding van medewerkers in het gebruik van SharePoint. RAM-IT biedt hiervoor vele mogelijkheden qua communicatie, begeleiding en training. Per klant stemmen we af wat het beste op de organisatie of afdeling aansluit.

Office 365 flexibel inzetten

Het management krijgt met Office 365 een krachtig regie-instrument in handen. U stuurt op gebruikersniveau de ICT aan en creëert ruimte voor innovaties op lange termijn. Bij Office 365 E3 kunt u de laatste versie van het volwaardige MS Office pakket op vijf verschillende devices installeren. Gebruikers kunnen met Office zowel online als offline werken. 

 

U verlaagt de kosten door zoveel mogelijk medewerkers op de volledige online versie van Office 365 te laten werken en slechts een beperkte groep op de uitgebreide versie E3. Medewerkers krijgen een individueel dashboard met alleen de benodigde programma’s. Het dashboard geeft beveiligd toegang tot de data die past bij hun rol en de plaats waar zij op dat moment werken.

In de cloud

  • Zeer volledig, online werken
  • Integratie met applicaties plug-ins
  • Lage kosten per gebruiker
  • Migratietraject voorbereiden
  • Check koppeling met zorgapparatuur

On premise

  • Applicaties draaien op client server
  • Traditionele werkwijze voortzetten
  • Kosten per gebruiker veel hoger
  • Bestaande hardware niet afschrijven
  • Alle rekenkracht op de server bij thin client

Mix

  • Public en hybrid cloud
  • Gefaseerd overstappen
  • Migratie via hybride omgeving
  • Volledige controle
  • Eigen tempo

Back-up, printen

  • Additionele diensten van RAM-IT
  • Back-up faciliteiten
  • Printen als SaaS-oplossing
  • Geen printserver meer nodig
  • Betalen per gebruiker

Office 365 licenties

Microsoft heeft de zakelijke licenties voor Office 365 ingedeeld in vier abonnementsvormen:

  • Office 365 F1
  • Office 365 E1
  • Office 365 E3
  • Office 365 E5

De praktijk leert dat een gemiddelde zorgorganisatie kan volstaan met F1 voor de werkvloer en E3 voor het management en ondersteunende diensten. Op de werkvloer beschikken gebruikers dan over alle ‘bekende’ Office applicaties als Word. Met E3 kunnen gebruikers ook zwaardere toepassingen uitvoeren zoals macro’s binnen Excel.

Losse abonnementen Office 365

Naast bovengenoemde abonnementen bestaan er losse abonnementen voor individuele producten zoals Skype for Business en Exchange Online. U mag de verschillende abonnementen binnen uw organisatie combineren.

Meer weten?

In welke branche u ook werkt, met onze cloud- en netwerkdiensten creëert u de beste ICT-omgeving voor uw organisatie.

Onze adviseurs vertellen u er graag alles over.

Niels van Peer

Niels van Peer

Commercieel Directeur

06 -50 28 49 53
nvanpeer@ram-it.nl

Bastiaan Houtsma

Bastiaan Houtsma

New Business Manager Zorg & Overheid

06 -  10 87 75 17
bhoutsma@ram-it.nl

Marcel van der Vaart

Marcel van der Vaart

Servicemanager

06 – 5164 0207
mvdvaart@ram-it.nl

Peter Zwambach

Peter Zwambach

Sales Consultant Healthcare

06 - 51 64 36 46
pzwambach@ram-it.nl