SLA? XLA! De klantervaring als leidraad bij de keuze voor cloud partners


Op het derde RAM Future Proof  ICT event op 13 februari 2018 hoort u alles over de XLA: de eXperience Level Agreement. Deze “next level” SLA geeft een veel breder beeld van een potentiële cloud partner dan de SLA. Maar zijn klantervaringen wel bruikbaar bij de keuze van een cloud service partner?

Steeds meer dringt het besef door dat innovatieve technologie en kosten/baten tekort schieten als keuzecriteria bij ICT outsourcing. Ervaringen van gebruikers zijn misschien zelfs wel de belangrijkste component.

De Experience Level Agreement (XLA)

Gaat de XLA ons hierbij helpen? Marco Gianotten, CEO Giarte, deelt tijdens het RAM Future Proof event zijn visie op de XLA. Hij laat zien wat het betekent en wat nodig is om als organisatie de XLA in te zetten. Aansluitend discussiëren de zaal en een expertpanel over de praktijk van de XLA en andere keuzecriteria bij ICT outsourcing. Uiteraard kunt u na de presentaties netwerken tijdens het walking dinner.

Future Proof events zijn exclusief voor adviseurs. Deelname aan dit event is kosteloos, want future proof-advies is onbetaalbaar. Maar schrijf wel snel in want het aantal plaatsen is beperkt.

Wanneer?
We houden deze jaarlijkse inspirerende sessie altijd aan het begin van februari.

 

Waar?
RAM hoofdkantoor
Ptolemaeuslaan 69
3528 BR Utrecht

 

Voor wie?
ICT-adviseurs en consultants actief in gezondheidszorg en publieke sector.

Meer informatie via: marketing@ram-it.nl

Programma

  • 15:30 Inloop
  • 16:00 Start programma
    eXperience Level Agreement door Marco Gianotten
    Klantervaringen Dik van Deursen /Corné van Nispen
  • 17:30 Pauze
  • 17:50 Open discussie
  • 18:30 Borrel + Walking dinner

DE SPREKERS


 

Marco Gianotten

Marco Gianotten – CEO van GIARTE

Marco is oprichter van Giarte, een onderzoeksbureau voor de strategische aspecten van informatietechnologie en van Outsourcing Performance, een interactief kennisplatform voor besluitvormers. Verder is hij grondlegger van de Xperience Level Agreement, publiek spreker en auteur van diverse boeken, waaronder ‘Digital Empathy’.

 

Dik-van-Deursen

Dik van Deursen – Director Service RAM Infotechnology

Als Director Service is Dik van Deursen verantwoordelijk voor het invullen van een goed partnership. Met zijn kennis en visie weet hij hoe customer intimacy het beste gerealiseerd wordt.

 

 

Corne van NispenCorné van Nispen – Chief Information & Delivery Officer bij Quion

Met zijn ervaring in ICT organisaties en omgevingen is hij in staat complexe trajecten te sturen en tot een goed einde te brengen. Hij weet uit ervaring hoe moeilijk het is om een juiste keuze te maken met betrekking tot uitbestedingen en leveranciers met name als het gaat om de zachte factoren.

Elegant Themes

test