SLA? XLA! De klantervaring als leidraad bij de keuze voor cloud partners


Op het derde RAM Future Proof  ICT event op 13 februari 2018 hoort u alles over de XLA: de eXperience Level Agreement. Deze “next level” SLA geeft een veel breder beeld van een potentiële cloud partner dan de SLA. Maar zijn klantervaringen wel bruikbaar bij de keuze van een cloud service partner?

Steeds meer dringt het besef door dat innovatieve technologie en kosten/baten tekort schieten als keuzecriteria bij ICT outsourcing. Ervaringen van gebruikers zijn misschien zelfs wel de belangrijkste component.

De Experience Level Agreement (XLA)

Gaat de XLA ons hierbij helpen? Marco Gianotten, CEO Giarte, deelt tijdens het RAM Future Proof event zijn visie op de XLA. Hij laat zien wat het betekent en wat nodig is om als organisatie de XLA in te zetten. Aansluitend discussiëren de zaal en een expertpanel over de praktijk van de XLA en andere keuzecriteria bij ICT outsourcing. Uiteraard kunt u na de presentaties netwerken tijdens het walking dinner.

Future Proof events zijn exclusief voor adviseurs. Deelname aan dit event is kosteloos, want future proof-advies is onbetaalbaar. Maar schrijf wel snel in want het aantal plaatsen is beperkt.

Wanneer?
Di 13 februari 2018
15:30u – 19:00u

 

Waar?
RAM hoofdkantoor
Ptolemaeuslaan 69
3528 BR Utrecht

 

Voor wie?
ICT-adviseurs en consultants actief in gezondheidszorg en publieke sector.

Meer informatie via: marketing@ram.nl

Tijd tot aan het event:

Dag(en)

:

Uur(s)

:

Minute(s)

:

Second(s)

“Tijd om aansluiting te maken tussen techniek en de dagelijkse gang van zaken.”


Digital Empathy

Door te blijven denken in techniek, cijfers en details (hardware, netwerk, software en devices) en niet in gewenste business outcomes of productieve eindgebruikers (resultaat, succes, impact) verliest ICT zicht op de buitenwereld.

Tijd om aansluiting te maken tussen techniek en de dagelijkse gang van zaken.

Marco Gianotten
CEO GiARTE

Hart en Hoofd

Voor het versterken van het wederzijds vertrouwen zijn aan beide kanten affectieve en cognitieve vaardigheden nodig: zaken van het hart én het hoofd. Het belangrijkste ingrediënt voor een succesvolle transformatie van ICT is het ontwikkelen van empathisch vermogen.

Start with the experience...

User experience, interaction en customer experience belangrijke principes bij het ontwikkelen van diensten en producten. Als de dienst of product niet handig is, het gemak vergroot of wezenlijk bijdraagt aan het oplossen van het probleem, dan wordt het niet geaccepteerd of omarmd.

Programma

  • Keynote spreker Marco Gianotten
  • De praktijk voor een zorgorganisatie
  • Interactieve discussie
  • Netwerken onder het genot van een walking dinner

Elegant Themes

test

Registreer via onderstaand formulier

Ja, ik meld mij aan voor het netwerkevent Future Proof ICT op 13 feb. 2018: