SLA? XLA! De klantervaring als leidraad bij de keuze voor cloud partners
Op het derde RAM Future Proof ICT 2018 event op 13 februari hoort u alles over de XLA: de eXperience Level Agreement. Deze “next level” SLA geeft een veel breder beeld van een potentiële cloud partner dan de SLA. Maar zijn klantervaringen wel bruikbaar bij de keuze van een cloud service partner?
Steeds meer dringt het besef door dat innovatieve technologie en kosten/baten tekort schieten als keuzecriteria bij ICT outsourcing. Ervaringen van gebruikers zijn misschien zelfs wel de belangrijkste component.
De Experience Level Agreement (XLA)
Gaat de XLA ons hierbij helpen? Marco Gianotten, CEO Giarte, deelt tijdens het RAM Future Proof event zijn visie op de XLA. Hij laat zien wat het betekent en wat nodig is om als organisatie de XLA in te zetten. Aansluitend discussiëren de zaal en een expertpanel over de praktijk van de XLA en andere keuzecriteria bij ICT outsourcing. Uiteraard kunt u na de presentaties netwerken tijdens het walking dinner.
Aanmelden voor Future Proof ICT 2018 event
Future Proof events zijn exclusief voor adviseurs. Deelname aan dit event is kosteloos, want future proof-advies is onbetaalbaar. Maar schrijf wel snel in want het aantal plaatsen is beperkt.

Di 13 februari 2018
15:30u – 19:00u
Waar?
RAM hoofdkantoor
Ptolemaeuslaan 69
3528 BR Utrecht
Voor wie?
ICT-adviseurs en consultants actief in gezondheidszorg en publieke sector.
Tijd tot aan het event:
Dag(en)
:
Uur(s)
:
Minute(s)
:
Second(s)
“Tijd om aansluiting te maken tussen techniek en de dagelijkse gang van zaken.”

Digital Empathy
Tijd om aansluiting te maken tussen techniek en de dagelijkse gang van zaken.
Marco Gianotten
CEO GiARTE

Hart en Hoofd

Start with the experience...
Programma
- Keynote spreker Marco Gianotten
- De praktijk voor een zorgorganisatie
- Interactieve discussie
- Netwerken onder het genot van een walking dinner