De klantenteams van Service Operations vormen het centrale contactpunt voor klanten en leveranciers. De helpdesk-mensen zijn ‘skilled’: 80% van de meldingen lossen zij direct zelf op. Wij opereren vanuit partnership. We sluiten aan op de organisatie en de behoeften van onze klanten. We werken samen op operationeel, tactisch en strategisch niveau voor Service Operations.
Met onze ‘Balanced Score Card’ methodiek sturen we op klanttevredenheid. Zo bewaken we niet alleen dagelijks de performance van uw ICT, maar ook de klantrelatie op lange termijn. Dat is voor ons partnership.
Service Management & IT-governance
Met ons Governance-model laten we zien dat wij met u op elk niveau binnen uw en onze organisatie communiceren. Dit geeft u de grootste garantie dat uw ICT-operatie een soepele operatie wordt. Uiteraard hebben wij SLA’s, DAP’s en rapportages, maar u en wij weten dat communicatie de ‘make or break’ factor is. Daar werken we net zo hard aan.
U de regie, wij de diensten en services
ICT uitbesteden start met goede afspraken en diensten die op maat zijn ingericht. Operationele ICT beheren we met change, incident, problem en configuration management. Self-service stelt u in staat efficiënt een deel zelf te doen. Precies op uw maat, want zo organiseren wij ook onze services.
U de regie, wij de diensten. Stap over op RAM Infotechnology.
Wij hebben een leuk cadeautje voor u!
Is dat leuk dan? Jawel, want het is waarschijnlijk de eerste en enige keer dat u bij ons ICT te zien krijgt. Daarna gaat het alleen nog over u.
En daarvoor hebben we nog een cadeautje. Ons bezoek aan ùw werkplekken. Gevolgd door een gratis rapport over veiligheid, mobiliteit, flexibiliteit en productiviteit bij uw organisatie.